Szymon Negacz zdradza, jak osiągnąć sukces sprzedażowy on-line.

23 marca 2022 Maciej Filipkowski

00:00
00:00

? Wskazówki Szymona okazały się przydatne?

Koniecznie poznaj kurs sprzedaży Remote Sales Academy na platformie szkoleniowej Zaprojektuj Swój Biznes.

Dzięki niemu:

  • Zwiększysz skuteczność sprzedaży, bez spotkań na żywo.
  • Nauczysz się niezbędnych kompetencji i narzędzi potrzebnych do zdalnej sprzedaży B2B.
  • Dowiesz się jak przeprowadzić zdalne spotkanie z klientem.

Wiedza z tego kursu pozwoli Ci poczuć się pewniej w nowej rzeczywistości sprzedażowej. Wdrożysz rozwiązania, które ułatwią Ci pozyskiwanie klientów. Wykorzystasz potencjał, jaki niosą ze sobą spotkania zdalne. 

?O PROWADZĄCYCH

Kurs jest prowadzony przez Iwonę i Szymona z SellWise, którzy w ponad 100 firmach ułożyli w pełni zdalne procesy sprzedaży. Podczas kursu omówią praktyczne przykłady na podstawie zdobytych doświadczeń.

?KUP KURS Z 20% ZNIŻKĄ

Kurs jest dostępny na naszej platformie szkoleniowej Zaprojektuj Swój Biznes. Dla członków Społeczności ZSB przygotowaliśmy specjalną cenę z 20% zniżką.

Też chcesz skorzystać z niższej ceny? Nic prostszego! Już dziś dołącz do Społeczności ZSB, aby korzystać z wyjątkowych promocji i wartościowych materiałów biznesowych. 

 

——————–⬇OPIS ODCINKA⬇——————–

Jeśli chcesz wiedzieć jak odnosić sukcesy w sprzedaży online to obejrzyj dzisiejszy odcinek z serii Połącz Kropki z Szymonem Negaczem, właścicielem SellWise! 

?Jak sprzedawać online: czego dowiesz się z odcinka?

  • Jak w najbliższych latach zmieni się to, jak sprzedajemy?
  • Wpływ zdalnych spotkań na efektywność sprzedaży – co zmienić, aby nie tracić klientów?
  • Jakie metody zagwarantują skupienie i uwagę Twojego odbiorcy podczas spotkania sprzedażowej?
  • Jak Szymon kształtuje proces sprzedaży w czasach zdalnych relacji?
  • Co sprawi, że proces digitalowej sprzedaży będzie miał realną wartość dla klienta?
  • Zaufanie – jak je zbudować bez udziału spotkań osobistych?
  • Arsenał sprzedawcy – jakie narzędzia będą wsparciem podczas spotkania z klientem on-line?
  • Jakie są najważniejsze obszary budowania strategii sprzedażowej w digitalu?
  • Wartość retoryki w sprzedaży – jak mówić, aby chcieli kupować?
  • Jak budować przewagę konkurencyjną na procesie sprzedaży? 

?Artykuł polecany przez Szymonahttps://www.gartner.com/smarterwithgartner/future-of-sales-2025-why-b2b-sales-needs-a-digital-first-approach 



Dodaj Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *