Jak inSTREAMLY zrewolucjonizowało współpracę małych streamerów z dużymi sponsorami – Wiktoria Wójcik

30 listopada 2021 Maciej Filipkowski

00:00
00:00

Wiktoria Wójcik to finalistka trzeciej edycji konkursy „25 przed 25” i co-founderka inSTREAMLY, startupu, który zebrał kilka milionów euro finansowania od inwestorów. Misją firmy jest to, by za pomocą technologii połączyć marki, streamerów i platformy streamingowe i umożliwić streamerom zarabiać na contencie. 

Dawid rozmawia z Wiktorią o potencjale tego biznesu i jak będzie się rozwijał w przyszłości. Nasza gościni opowie też o tym, skąd wziął się pomysł na inSTREAMLY i o roli małych streamerów w sukcesie marketingowym dużych marek. 

Więcej informacji o inSTREAMLY: https://instreamly.com/ 

📌Z dzisiejszej rozmowy dowiecie się:

  • Jak wyglądały początki inSTREAMLY?
  • Jakie jest ich value proposition?
  • Na jakie wpływy mogą liczyć streamerzy, którzy z nimi współpracują?
  • Jak wygląda proces budowania kampanii dla marek, które chcą się promować przez inSTREAMLY?
  • Na czym zarabia ten biznes?
  • Czym są Genki?
  • Plany na przyszły rozwój inSTREAMLY – przychody, zespół, klienci, exit
  • Jak chcą osiągnąć status jednorożca? 
  • Jak efektywnie szukać inwestorów?
  • Wskazówki Wiktorii dla startupów z globalnymi aspiracjami.

Koniecznie dajcie nam znać w komentarzach czy rozmowa przypadła wam do gustu. Może dowiedzieliście się czegoś nowego? Bądźcie z nami w każdy wtorek o 10:00, aby nie przegapić nowego odcinka z serii Młode Wilki! 



Dodaj Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *