Bądź na bieżąco
i zapisz się
do newslettera

Subskrybuj

#04 ZSŻ – Przemek Szuder – najważniejszy jest Twój pomysł na życie! – GM Amazon Web Services CEE

18 kwietnia 2019 Maciej Filipkowski

00:00
00:00

Kiedy życie stawia przed nami wyzwania warto stawiać im czoła z rozwagą, konsekwencją i zaangażowaniem. Przemek Szuder, GM w Amazon Web Services, podzieli się z wami tym, jak sport zmienił jego życie i skąd czerpie energię do korzystania z życia. Podpowie, czemu zamiast naśladować, warto szukać swoje własnej drogi.

Przemek Szuder jest General Managerem w Amazon Web Services odpowiedzialnym za 17 krajów w Europie Środkowo-Wschodniej. Z branżą IT związany od 15 lat. Od 2009 w zarządzie polskiego oddziału Microsoft gdzie sprawował kolejno funkcje CFO, COO a przez ostatnie 4 lata funkcje dyrektora segmentu Klientów Kluczowych, SMB oraz kanału partnerskiego. 

Karierę zawodową rozpoczynał w Procter&Gamble, gdzie zajmował różne stanowiska finansowe, jak również był odpowiedzialny za połączenie z firmą Gillette. Bezpośrednio przed przejściem do Microsoft przez ponad dwa lata był związany z firmą Dell, gdzie zajmował stanowisko Business Controllera i Interim CFO. Był odpowiedzialny za proces planowania strategicznego, controllingu finansowego oraz efektywności sprzedaży.

Przemek Szuder jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 2013 roku ukończył program Executive MBA w IMD w Lozannie. Jego pasją jest sport, szczególnie triathlon i kolarstwo.

Książka polecana przez Przemka – Outliers – Malcolm Gladwell – znajdziecie ją tu: https://amzn.to/2DmOYiK

Więcej ciekawych historii i rozmów z wyjątkowymi gośćmi znajdziecie na naszej stronie: https://zaprojektujswojezycie.pl 

Facebook: https://m.facebook.com/zaprojektujswojezycie/

Instagram: https://www.instagram.com/zaprojektujswojezycie.pl/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/audycja-zsz/



Komentarze (1)

  • Jan Załęcki 1 maja 2019

    Bardzo ciekawa rozmowa @Filipkowski Maciej z @Szuder Przemek. Czas minął bardzo szybko.
    Poruszyliście i przypomnieliście wiele ważnych kwestii. Trzy skomentuję:
    1.Warto być konsekwentnym i szczerym w rozmowach, w tym przy follow up, aby wzajemnie nie tracić czasu.
    2.Optymalizacja i perfekcjonizm są bardzo ważne. Jest granica, gdzie czas na dalsze doskonalenie jakości niestety – nie zwraca się (HBR).
    3.Jedynie systematyczna, dobra praca daje duże efekty. Dlatego najlepsze wyniki zawsze uzyskiwaliśmy i uzyskujemy pracując w modelu: dzienne cykliczne odprawy, omówienie wyników co tydzień i co miesiąc.
    @Filipkowski Maciej, gratuluję ciekawego pomysłu!
    Może ktoś ma podobne lub inne zdanie?

Dodaj Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *